Факультет "Судноводіння"
4 користувачів
Сторінка 1 з 1
Факультет "Судноводіння"
В цій темі будемо розміщувати інформацію щодо того, як потрібно оформлюватись на практику, які необхдно подавати документи у випадку направлення на практику від КДАВТ, у випадку індивідуальної практики, який порядок запису у ВСПСіВ на співбесіди для участі в кадетських програмах різних крюінгових компаній, тощо.
Пам*ятка для студентів ДЕННОЇ форми навчання щодо виходу на практику
Студенти КДАВТ, які допущені деканатом факультету до ПЛАВАЛЬНОЇ практики зобов`язані:
За 2 тижні до початку плавальної практики подати до ВСПСіВ (каб. 115, колишній відділ практики) наступні документи:
• заповнений «Листок готовності студента факультету «Судноводіння» до плавальної практики»,
• гарантійний лист (запит на практику),
• заяву від батьків.
УВАГА!!! Студенти, які не подали вчасно і у належному стані згадані документи не будуть допущені до захисту звіту про практику
До початку практики у керівника практики від Академії, призначеного кафедрою, одержати
необхідні інструкції,
програму практики,
методичні рекомендації для проходження практики,
індивідуальне завдання
вказівки щодо проходження практики та оформлення усіх необхідних документів
інструктаж щодо заповнення Тренінг-бук, послужної книжки моряка тощо
Протягом року, до початку плавальної практики, отримати в установленому законодавством порядку Послужну книжку моряка та Посвідчення моряка
ПІД ЧАС ПРАКТИКИ ТА ПІСЛЯ ЇЇ ЗАКІНЧЕННЯ СТУДЕНТИ КДАВТ ЗОБОВ`ЯЗАНІ:
До виходу на практику отримати направлення на практику у ВСПСіВ
Своєчасно прибути на базу практики.
Після закінчення практики, протягом 2 тижнів подати Послужну книжку моряка для перенесення даних до Книги реєстрації практичної підготовки, отримати у ВСПСіВ (каб. №115) Листок допуску до захисту звіту про практику.
У повному обсязі виконувати всі завдання, передбачені програмою практики і вказівками її керівників.
Заповнювати тренінг-рекорд бук
Вивчити і суворо дотримуватись правил охорони праці, техніки безпеки і виробничої санітарії згідно з внутрішнім положенням бази практики.
Нести відповідальність за виконану роботу.
Своєчасно прибути на заняття в Академію після закінчення практики. У вказаний строк здати усі звітні документи та скласти заліки, передбачені навчальними планами Академії.
Протягом року, до початку плавальної практики, отримати в установленому законодавством порядку Послужну книжку моряка та Посвідчення моряка.
Після закінчення практики, протягом 1 тижня, отримати у ВСПСіВ (каб. №115) Листок допуску до захисту звіту про практику і подати Послужну книжку моряка для перенесення даних до Книги реєстрації практичної підготовки.
[b][center]
P.S.: Форми запиту та «Листка готовності студента факультету «Судноводіння» до плавальної практики» в ел. вигляді додаються.
- Додані файли
Останній раз редагувалося: Helga (Пн Січ 26, 2015 3:25 pm), всього регувалося 4 раз(-и)
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
УВАГА СТУДЕНТАМ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ф-ту "СУДНОВОДІННЯ"
Шановне студенство!!!
ВИМОГИ КРЮЇНГОВИХ ТА СУДНОПЛАВНИХ КОМПАНІЙ ДО ПРАКТИКАНТІВ
На даний час більшість крюїнгових та судноплавних компаній для оформлення на судна
для проходження морської плавальної практики вимагають наявність у студента-практиканта
СВІДОЦТВА МАТРОСА/МОТОРИСТА.
Просимо звернути увагу на цю вимогу. Наявність згаданого документу разом з високим середнім балом успішності та високим рівнем англійської мови значно полегшать Вам пошук місця для проходження практики, яка згодом увійде до необхідного для отримання першого робочого диплому плавцензу.
Під час розподілу місць практики пріоритет буде надаватись саме студентам, які задовільняють вищенаведені вимоги.
На даний час більшість крюїнгових та судноплавних компаній для оформлення на судна
для проходження морської плавальної практики вимагають наявність у студента-практиканта
СВІДОЦТВА МАТРОСА/МОТОРИСТА.
Просимо звернути увагу на цю вимогу. Наявність згаданого документу разом з високим середнім балом успішності та високим рівнем англійської мови значно полегшать Вам пошук місця для проходження практики, яка згодом увійде до необхідного для отримання першого робочого диплому плавцензу.
Під час розподілу місць практики пріоритет буде надаватись саме студентам, які задовільняють вищенаведені вимоги.
Останній раз редагувалося: Helga (Ср Бер 26, 2014 3:10 pm), всього регувалося 3 раз(-и)
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
УВАГА, ЗАТВЕРДЖЕНО НОВИЙ ФОРМАТ TRAINING-RECORD BOOK
РЕЗОЛЮЦІЄЮ засідання підкомісії з морського та річкового транспорту науково-методичної комісії з транспорту і транспортної інфраструктури Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України від 22 травня 2013 р., м. Одеса
ЗАТВЕРДЖЕНО ТА РЕКОМЕНДОВАНО ДО ВИКОРИСТАННЯ НОВУ ФОРМУ TRAINING-RECORD BOOK (Книги реєстрації практичної підготовки кандидата на звання штурмана/механіка третього розряду), яка з початку 2014 року є необхідним документом при отриманні першого робочого диплому в Інспекції з підготовки та дипломування моряків.
Прошу звернути увагу на цю обставину всіх студентів факультету "Судноводіння", які ще не придбали згаданий документ, або ще не заповнювали його під час своєї плавальної/ремонтної практики.
Тиражування TRAINING-RECORD BOOK можна замовити унашому відділі (каб № 115 вул. Фрунзе, 9)
Проте, якщо Ви плануєте найближчим часом виходити на практику і змоги чекати тиражування не маєте, Ви можете роздрукувати цей документ самостійно і зареєструвати у ВСПСіВ належним чином.
УВАГА!!! TRAINING-RECORD BOOK повинні бути зареєстровані у ВСПСіВ КДАВТ до здійснення першого запису про практику
Електронні версії ТRAINING-RECORD BOOK з відповідними титулками доступні для завантаження у цій темі.
ЗАТВЕРДЖЕНО ТА РЕКОМЕНДОВАНО ДО ВИКОРИСТАННЯ НОВУ ФОРМУ TRAINING-RECORD BOOK (Книги реєстрації практичної підготовки кандидата на звання штурмана/механіка третього розряду), яка з початку 2014 року є необхідним документом при отриманні першого робочого диплому в Інспекції з підготовки та дипломування моряків.
Прошу звернути увагу на цю обставину всіх студентів факультету "Судноводіння", які ще не придбали згаданий документ, або ще не заповнювали його під час своєї плавальної/ремонтної практики.
Тиражування TRAINING-RECORD BOOK можна замовити унашому відділі (каб № 115 вул. Фрунзе, 9)
Проте, якщо Ви плануєте найближчим часом виходити на практику і змоги чекати тиражування не маєте, Ви можете роздрукувати цей документ самостійно і зареєструвати у ВСПСіВ належним чином.
УВАГА!!! TRAINING-RECORD BOOK повинні бути зареєстровані у ВСПСіВ КДАВТ до здійснення першого запису про практику
Електронні версії ТRAINING-RECORD BOOK з відповідними титулками доступні для завантаження у цій темі.
Останній раз редагувалося: Helga (Чт Лип 02, 2015 4:35 pm), всього регувалося 2 раз(-и)
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
Вимоги до плавального та вахтового стажу для отримання звання штурман
Витяг з
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок присвоєння звань особам командного складу морських суден
затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07 серпня 2013 року № 567
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок присвоєння звань особам командного складу морських суден
затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07 серпня 2013 року № 567
Розділ IV. Вимоги щодо присвоєння певних звань осіб командного складу морських суден
п.1.1) для присвоєння звання штурмана та отримання права на зайняття посади вахтового помічника капітана морських суден валовою місткістю 500 одиниць і більше відповідно до Правила II/1 Конвенції ПДНВ та національних вимог необхідно:
• мати схвалену морську вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста за спеціальністю «Судноводіння» і відповідати стандарту компетентності, визначеному в розділі А-II/1 Кодексу ПДНВ, та національним вимогам;
• мати документально підтверджений стаж плавання на морських суднах у складі палубної команди не менше дванадцяти місяців як частини схваленої програми підготовки на судні, що відповідає вимогам розділу А-II/1 Кодексу ПДНВ та документально підтверджена у відповідній книзі реєстрації підготовки (Training Record Book) (в іншому випадку стаж плавання на морських суднах повинен становити не менше тридцяти шести місяців), з виконанням протягом зазначеного стажу плавання обов'язків з несення вахти на ходовому містку під наглядом капітана або вахтового помічника капітана не менш як шість місяців на морських самохідних суднах валовою місткістю 500 одиниць та більше;
• пройти відповідну схвалену обов’язкову підготовку;
• відповідати стандартам компетентності, визначеним у пункті 2 розділу A-VI/1, пунктах 1-4 розділу A-VI/2, пунктах 1-4 розділу A-VI/3 та у пунктах 1-3 розділу A-VI/4 Кодексу ПДНВ;
• мати диплом оператора ГМЗЛБ (обмежений або загальний);
• підтвердити кваліфікацію в ДКК відповідно до стандартів компетентності, визначених в розділі А-II/1 Кодексу ПДНВ та національними вимогами.
До стажу плавання, передбаченого для присвоєння звання штурман, може бути зараховано (але сумарно не більше шести місяців) плавання у складі палубної команди:
• на риболовних суднах;
• на суднах, що плавають в межах акваторій морських портів, в захищених водах, в безпосередній близькості до захищених вод та в прибережному плаванні, і плавання до 30 діб внутрішніми водними шляхами;
• на річкових суднах (суднах змішаного (ріка-море) плавання) під час проведення першої практики під керівництвом кваліфікованого керівника практики у разі виконання програми практики та документального підтвердження відповідними записами в схваленій книзі реєстрації підготовки – не більше двох місяців.
До стажу плавання не зараховуються:
робота на маячних суднах;
робота на бурових установках;
плавання на спортивних суднах;
плавання на суднах валовою місткістю до 80 одиниць;
робота на посаді лоцмана;
п.1.1) для присвоєння звання штурмана та отримання права на зайняття посади вахтового помічника капітана морських суден валовою місткістю 500 одиниць і більше відповідно до Правила II/1 Конвенції ПДНВ та національних вимог необхідно:
• мати схвалену морську вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста за спеціальністю «Судноводіння» і відповідати стандарту компетентності, визначеному в розділі А-II/1 Кодексу ПДНВ, та національним вимогам;
• мати документально підтверджений стаж плавання на морських суднах у складі палубної команди не менше дванадцяти місяців як частини схваленої програми підготовки на судні, що відповідає вимогам розділу А-II/1 Кодексу ПДНВ та документально підтверджена у відповідній книзі реєстрації підготовки (Training Record Book) (в іншому випадку стаж плавання на морських суднах повинен становити не менше тридцяти шести місяців), з виконанням протягом зазначеного стажу плавання обов'язків з несення вахти на ходовому містку під наглядом капітана або вахтового помічника капітана не менш як шість місяців на морських самохідних суднах валовою місткістю 500 одиниць та більше;
• пройти відповідну схвалену обов’язкову підготовку;
• відповідати стандартам компетентності, визначеним у пункті 2 розділу A-VI/1, пунктах 1-4 розділу A-VI/2, пунктах 1-4 розділу A-VI/3 та у пунктах 1-3 розділу A-VI/4 Кодексу ПДНВ;
• мати диплом оператора ГМЗЛБ (обмежений або загальний);
• підтвердити кваліфікацію в ДКК відповідно до стандартів компетентності, визначених в розділі А-II/1 Кодексу ПДНВ та національними вимогами.
До стажу плавання, передбаченого для присвоєння звання штурман, може бути зараховано (але сумарно не більше шести місяців) плавання у складі палубної команди:
• на риболовних суднах;
• на суднах, що плавають в межах акваторій морських портів, в захищених водах, в безпосередній близькості до захищених вод та в прибережному плаванні, і плавання до 30 діб внутрішніми водними шляхами;
• на річкових суднах (суднах змішаного (ріка-море) плавання) під час проведення першої практики під керівництвом кваліфікованого керівника практики у разі виконання програми практики та документального підтвердження відповідними записами в схваленій книзі реєстрації підготовки – не більше двох місяців.
До стажу плавання не зараховуються:
робота на маячних суднах;
робота на бурових установках;
плавання на спортивних суднах;
плавання на суднах валовою місткістю до 80 одиниць;
робота на посаді лоцмана;
Останній раз редагувалося: Helga (Чт Бер 27, 2014 3:55 pm), всього регувалося 2 раз(-и)
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
Вимоги до плавального та ремонтного стажу для отримання звання механік третього розряду
Витяг з
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок присвоєння звань особам командного складу морських суден
затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07 серпня 2013 року № 567
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок присвоєння звань особам командного складу морських суден
затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07 серпня 2013 року № 567
Розділ IV. Вимоги щодо присвоєння певних звань осіб командного складу морських суден
п. 2.1) для присвоєння звання механіка третього розряду та отримання права на зайняття посади вахтового механіка відповідно до Правила III/1 Конвенції ПДНВ та національних вимог необхідно:
• мати схвалену морську вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста за спеціальністю «Експлуатація суднових енергетичних установок» чи «Автоматизоване управління технологічними процесами» із спеціалізацією «Автоматизоване управління судновими енергетичними установками» або освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста чи магістра за спеціальністю «Електричні системи і комплекси транспортних засобів» із спеціалізацією «Експлуатація суднових автоматизованих систем» чи за спеціальністю «Суднові енергетичні установки та устаткування» із спеціалізацією «Експлуатація, випробування та монтаж суднових енергетичних установок» і відповідати стандарту компетентності, визначеному в розділі А-III/1 Кодексу ПДНВ, та національним вимогам;
• мати загальний стаж об’єднаної виробничої практики та стаж плавання в морі, який розглядається як частина схваленої програми підготовки, що включає підготовку на борту судна, яка відповідає вимогам розділу А-ІІІ/1 Кодексу ПДНВ та документально підтверджена у схваленій книзі реєстрації підготовки, не менше дванадцяти місяців (в іншому випадку мати загальний стаж плавання на суднах у складі машинної команди повинен становити не менше тридцяти шести місяців, з яких не менше шести місяців з останніх дванадцяти місяців загального стажу плавання повинно становити плавання з виконанням обов’язків з несення ходової вахти в машинному відділені під керівництвом старшого механіка або вахтового механіка на морських суднах валовою місткістю 500 одиниць і більше і потужністю головної енергетичної установки 750 кВт і більше);
• протягом зазначеного загального стажу об’єднаної практичної підготовки мати документально підтверджений стаж плавання з виконанням обов’язків з несення вахти у машинному відділенні під наглядом старшого механіка або кваліфікованого механіка тривалістю не менше шести місяців;
• пройти відповідну схвалену обов’язкову підготовку;
• відповідати стандартам компетентності, визначеним у пункті 2 розділу A-VI/1, пунктах 1-4 розділу A-VI/2, пунктах 1-4 розділу A-VI/3 та у пунктах 1-3 розділу A-VI/4 Кодексу ПДНВ;
• підтвердити кваліфікацію в ДКК відповідно до стандартів компетентності, визначених в розділі А-IIІ/1 Кодексу ПДНВ та національними вимогами.
До виробничого стажу, пов’язаного з ремонтом суднового механічного обладнання, для присвоєння звання механіка третього розряду зараховується виробнича практика відповідно до планів навчальних закладів та робота на суднобудівних і судноремонтних заводах, плавучих майстернях, суднах, що знаходяться в ремонті, а також в інших організаціях, що проводять судноремонтні роботи, тільки на посадах, пов’язаних з виконанням робіт по ремонту обладнання суднових енергетичних установок. Робота по судноремонту на суднах зараховується тільки в тому випадку, якщо судно для ремонту виведене з експлуатації.
Особам, які не змогли виконати виробничу практику у повному обсязі відповідно до навчального плану навчального закладу або роботи по судноремонту в організаціях або на суднах, до виробничого стажу по судноремонту може бути зарахована робота на суднах, що знаходяться в експлуатації, на посадах моториста. У записі, який видається судном про стаж плавання, в розділі «Для відміток» послужної книжки моряка повинно бути зазначено, що працівник брав участь у роботах по ремонту суднових енергетичних установок та механізмів.
Робота на посаді суднового токаря прирівнюється до роботи на судноремонтних підприємствах і зараховується до виробничого стажу по судноремонту. Запис про роботу на посаді суднового токаря оформляється аналогічно записам про плавання.
Взаємозалік стажу плавання та виробничого стажу, передбаченого для присвоєння звання механіка третього розряду, та стажу плавання та виробничого стажу, передбаченого для присвоєння звання електромеханіка третього розряду, не допускається
п. 2.1) для присвоєння звання механіка третього розряду та отримання права на зайняття посади вахтового механіка відповідно до Правила III/1 Конвенції ПДНВ та національних вимог необхідно:
• мати схвалену морську вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста за спеціальністю «Експлуатація суднових енергетичних установок» чи «Автоматизоване управління технологічними процесами» із спеціалізацією «Автоматизоване управління судновими енергетичними установками» або освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста чи магістра за спеціальністю «Електричні системи і комплекси транспортних засобів» із спеціалізацією «Експлуатація суднових автоматизованих систем» чи за спеціальністю «Суднові енергетичні установки та устаткування» із спеціалізацією «Експлуатація, випробування та монтаж суднових енергетичних установок» і відповідати стандарту компетентності, визначеному в розділі А-III/1 Кодексу ПДНВ, та національним вимогам;
• мати загальний стаж об’єднаної виробничої практики та стаж плавання в морі, який розглядається як частина схваленої програми підготовки, що включає підготовку на борту судна, яка відповідає вимогам розділу А-ІІІ/1 Кодексу ПДНВ та документально підтверджена у схваленій книзі реєстрації підготовки, не менше дванадцяти місяців (в іншому випадку мати загальний стаж плавання на суднах у складі машинної команди повинен становити не менше тридцяти шести місяців, з яких не менше шести місяців з останніх дванадцяти місяців загального стажу плавання повинно становити плавання з виконанням обов’язків з несення ходової вахти в машинному відділені під керівництвом старшого механіка або вахтового механіка на морських суднах валовою місткістю 500 одиниць і більше і потужністю головної енергетичної установки 750 кВт і більше);
• протягом зазначеного загального стажу об’єднаної практичної підготовки мати документально підтверджений стаж плавання з виконанням обов’язків з несення вахти у машинному відділенні під наглядом старшого механіка або кваліфікованого механіка тривалістю не менше шести місяців;
• пройти відповідну схвалену обов’язкову підготовку;
• відповідати стандартам компетентності, визначеним у пункті 2 розділу A-VI/1, пунктах 1-4 розділу A-VI/2, пунктах 1-4 розділу A-VI/3 та у пунктах 1-3 розділу A-VI/4 Кодексу ПДНВ;
• підтвердити кваліфікацію в ДКК відповідно до стандартів компетентності, визначених в розділі А-IIІ/1 Кодексу ПДНВ та національними вимогами.
До виробничого стажу, пов’язаного з ремонтом суднового механічного обладнання, для присвоєння звання механіка третього розряду зараховується виробнича практика відповідно до планів навчальних закладів та робота на суднобудівних і судноремонтних заводах, плавучих майстернях, суднах, що знаходяться в ремонті, а також в інших організаціях, що проводять судноремонтні роботи, тільки на посадах, пов’язаних з виконанням робіт по ремонту обладнання суднових енергетичних установок. Робота по судноремонту на суднах зараховується тільки в тому випадку, якщо судно для ремонту виведене з експлуатації.
Особам, які не змогли виконати виробничу практику у повному обсязі відповідно до навчального плану навчального закладу або роботи по судноремонту в організаціях або на суднах, до виробничого стажу по судноремонту може бути зарахована робота на суднах, що знаходяться в експлуатації, на посадах моториста. У записі, який видається судном про стаж плавання, в розділі «Для відміток» послужної книжки моряка повинно бути зазначено, що працівник брав участь у роботах по ремонту суднових енергетичних установок та механізмів.
Робота на посаді суднового токаря прирівнюється до роботи на судноремонтних підприємствах і зараховується до виробничого стажу по судноремонту. Запис про роботу на посаді суднового токаря оформляється аналогічно записам про плавання.
Взаємозалік стажу плавання та виробничого стажу, передбаченого для присвоєння звання механіка третього розряду, та стажу плавання та виробничого стажу, передбаченого для присвоєння звання електромеханіка третього розряду, не допускається
Останній раз редагувалося: Helga (Ср Бер 26, 2014 3:23 pm), всього регувалося 1 раз(-и)
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
Вимоги до плавального та ремонтного стажу для присвоєння звання електромеханік третього розряду
Витяг з
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок присвоєння звань особам командного складу морських суден
затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07 серпня 2013 року № 567
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок присвоєння звань особам командного складу морських суден
затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 07 серпня 2013 року № 567
Розділ IV. Вимоги щодо присвоєння певних звань осіб командного складу морських суден
п.3.1) для присвоєння звання електромеханіка третього розряду та отримання права на зайняття посади електромеханіка відповідно до Правила III/6 Конвенції ПДНВ та національних вимог необхідно:
• мати схвалену морську вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста за спеціальностями «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден» або «Електричні системи і комплекси транспортних засобів» із спеціалізацією «Експлуатація суднових автоматизованих систем» або «Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики» і відповідати стандарту компетентності, визначеному в розділі А-ІІІ/6 Кодексу ПДНВ, та національним вимогам;
• мати об’єднані виробничу практику в майстернях навчального закладу або на виробництві на березі та стаж плавання загальною тривалістю не менше дванадцяти місяців, з яких не менше шести місяців є стажем плавання на суднах, як частину схваленої програми підготовки, що відповідає вимогам розділу А-ІІІ/6 Кодексу ПДНВ та документально підтверджена у схваленій книзі реєстрації підготовки (в іншому випадку – загальний стаж плавання на суднах в складі машинної команди повинен становити не менше тридцяти шести місяців, з яких не менше шести місяців з останніх дванадцяти місяців загального стажу плавання повинно становити плавання з виконанням обов’язків електромеханіка під керівництвом електромеханіка або вахтового механіка на суднах з головною енергетичною установкою 750 кВт і більше і загальною потужністю електрообладнання 600 кВт і більше);
• пройти відповідну схвалену обов’язкову підготовку;
• підтвердити відповідність стандартам компетентності, визначеним у пункті 2 розділу A-VI/1, пунктах 1-4 розділу A-VI/2, пунктах 1-4 розділу A-VI/3 та у пунктах 1-3 розділу A-VI/4 Кодексу ПДНВ;
• підтвердити кваліфікацію в ДКК відповідно до стандартів компетентності, визначених в розділі А-IIІ/6 Кодексу ПДНВ та національними вимогами.
До виробничого стажу роботи, пов’язаної з ремонтом суднового електрообладнання, зараховується виробнича практика відповідно до планів навчальних закладів та робота на суднобудівних і судноремонтних заводах, плавучих майстернях, а також в інших організаціях, що проводять судноремонтні роботи, тільки на посадах, які пов’язані з виконанням робіт по ремонту суднового електрообладнання, а на інших промислових підприємствах – по ремонту електрообладнання.
Взаємозалік стажу плавання та виробничого стажу, передбаченого для присвоєння звання електромеханіка третього розряду, та стажу плавання і виробничого стажу, передбаченого для присвоєння звання механіка третього розряду, не допускається.
До стажу роботи по судноремонту, передбаченого для присвоєння звання електромеханіка третього розряду, може бути зарахована робота на суднах, що знаходяться в експлуатації, на посаді суднового електрика
п.3.1) для присвоєння звання електромеханіка третього розряду та отримання права на зайняття посади електромеханіка відповідно до Правила III/6 Конвенції ПДНВ та національних вимог необхідно:
• мати схвалену морську вищу освіту з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста за спеціальностями «Експлуатація електрообладнання та автоматики суден» або «Електричні системи і комплекси транспортних засобів» із спеціалізацією «Експлуатація суднових автоматизованих систем» або «Експлуатація суднового електрообладнання і засобів автоматики» і відповідати стандарту компетентності, визначеному в розділі А-ІІІ/6 Кодексу ПДНВ, та національним вимогам;
• мати об’єднані виробничу практику в майстернях навчального закладу або на виробництві на березі та стаж плавання загальною тривалістю не менше дванадцяти місяців, з яких не менше шести місяців є стажем плавання на суднах, як частину схваленої програми підготовки, що відповідає вимогам розділу А-ІІІ/6 Кодексу ПДНВ та документально підтверджена у схваленій книзі реєстрації підготовки (в іншому випадку – загальний стаж плавання на суднах в складі машинної команди повинен становити не менше тридцяти шести місяців, з яких не менше шести місяців з останніх дванадцяти місяців загального стажу плавання повинно становити плавання з виконанням обов’язків електромеханіка під керівництвом електромеханіка або вахтового механіка на суднах з головною енергетичною установкою 750 кВт і більше і загальною потужністю електрообладнання 600 кВт і більше);
• пройти відповідну схвалену обов’язкову підготовку;
• підтвердити відповідність стандартам компетентності, визначеним у пункті 2 розділу A-VI/1, пунктах 1-4 розділу A-VI/2, пунктах 1-4 розділу A-VI/3 та у пунктах 1-3 розділу A-VI/4 Кодексу ПДНВ;
• підтвердити кваліфікацію в ДКК відповідно до стандартів компетентності, визначених в розділі А-IIІ/6 Кодексу ПДНВ та національними вимогами.
До виробничого стажу роботи, пов’язаної з ремонтом суднового електрообладнання, зараховується виробнича практика відповідно до планів навчальних закладів та робота на суднобудівних і судноремонтних заводах, плавучих майстернях, а також в інших організаціях, що проводять судноремонтні роботи, тільки на посадах, які пов’язані з виконанням робіт по ремонту суднового електрообладнання, а на інших промислових підприємствах – по ремонту електрообладнання.
Взаємозалік стажу плавання та виробничого стажу, передбаченого для присвоєння звання електромеханіка третього розряду, та стажу плавання і виробничого стажу, передбаченого для присвоєння звання механіка третього розряду, не допускається.
До стажу роботи по судноремонту, передбаченого для присвоєння звання електромеханіка третього розряду, може бути зарахована робота на суднах, що знаходяться в експлуатації, на посаді суднового електрика
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
Re: Факультет "Судноводіння"
Здраствуйте! Файл ИНСТРУКЦИЯ курсанту по оформлению результатов практической подготовки на судах_2.pdf не читабелен. Замените пожайлуста.
Спасибо.
Спасибо.
anri- К-ть повідомлень : 4
Дата регистрации : 11.05.2014
Re: Факультет "Судноводіння"
anri пише:Здраствуйте! Файл ИНСТРУКЦИЯ курсанту по оформлению результатов практической подготовки на судах_2.pdf не читабелен. Замените пожайлуста.
Спасибо.
Здравствуйте. Файл заменен. Если скачать не получится - сообщите свой электронный адрес, мы Вам вышлем его на почту.
Также инструкция по заполнению тренинг-бук описана в предисловии (преамбуле) самого документа.
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
Re: Факультет "Судноводіння"
Уважаемая администрация, если вас не затруднит, выложите пример заполнения именной страницы книги на английском языке. Например, нигде не могу найти как правильно называется наше учебное заведение на английском.
Заранее благодарен.
Заранее благодарен.
anri- К-ть повідомлень : 4
Дата регистрации : 11.05.2014
Re: Факультет "Судноводіння"
anri пише:Уважаемая администрация, если вас не затруднит, выложите пример заполнения именной страницы книги на английском языке. Например, нигде не могу найти как правильно называется наше учебное заведение на английском.
Заранее благодарен.
Уважаемый anri,
название Академии на английском можно увидеть на официальном сайте академии по ссылке http://mv.maritime.kiev.ua/eng/index.htm.
Вашу просьбу постараемся выполнить, как только появится свободная минута.
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
Re: Факультет "Судноводіння"
Спасибо огромное. Осталось выяснить что писать в графах
- Уряд
- Администрацiя
- Уряд
- Администрацiя
anri- К-ть повідомлень : 4
Дата регистрации : 11.05.2014
Re: Факультет "Судноводіння"
anri пише:Спасибо огромное. Осталось выяснить что писать в графах
- Уряд
- Администрацiя
ничего писать там не надо. вклеивайте фотографию и приносите на регистрацию нам в отдел
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
Набір до участі в кадетських програмах компанії Коламбія Шипменеджмент Україна
Компанія Коламбія Шипменеджмент Україна запрошує до участі в кадетських програмах
студентів денної форми навчання старших курсів (4, 1-2 курси спеціалістів та магістрів) курсів спеціальності «Експлуатація суднових енергетичних установок».
Вимоги до студентів:
1. Середній бал не нижче «4»
2. Високий рівень знань з англійської мови
Бажаючим студентам КДАВТ подати свої кандидатури для участі у кадетській програмі Коламбія Шипменеджмент пропонуємо звертатися до відділу сприяння працевлаштуванню студентів і випускників КДАВТ (каб. 115).
Для заповнення анкети необхідно при собі мати:
1. Послужну книжку моряка
2. Паспорт моряка
3. Робочий диплом і підтвердження (якщо є)
4. Сертифікати серії STCW
5. Залікову книжку.
Чекаємо на вас!
студентів денної форми навчання старших курсів (4, 1-2 курси спеціалістів та магістрів) курсів спеціальності «Експлуатація суднових енергетичних установок».
Вимоги до студентів:
1. Середній бал не нижче «4»
2. Високий рівень знань з англійської мови
Бажаючим студентам КДАВТ подати свої кандидатури для участі у кадетській програмі Коламбія Шипменеджмент пропонуємо звертатися до відділу сприяння працевлаштуванню студентів і випускників КДАВТ (каб. 115).
Для заповнення анкети необхідно при собі мати:
1. Послужну книжку моряка
2. Паспорт моряка
3. Робочий диплом і підтвердження (якщо є)
4. Сертифікати серії STCW
5. Залікову книжку.
Чекаємо на вас!
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
Re: Факультет "Судноводіння"
Добрый день!
При заполнении TRB возникли некоторые сложности...
Скажите пожалуйста, у Вас есть пример заполнение TRB для штурманов?
Заранее спасибо за ответ)
При заполнении TRB возникли некоторые сложности...
Скажите пожалуйста, у Вас есть пример заполнение TRB для штурманов?
Заранее спасибо за ответ)
tanderstorm1- К-ть повідомлень : 2
Дата регистрации : 03.02.2017
Re: Факультет "Судноводіння"
tanderstorm1 пише:Добрый день!
При заполнении TRB возникли некоторые сложности...
Скажите пожалуйста, у Вас есть пример заполнение TRB для штурманов?
Заранее спасибо за ответ)
Все ответы в этой теме.
Читайте. https://kdavt.ukraine7.com/t137-topic
Примера заполнения нет, т.к. каждое судно имеет собственные характеристики, собственное оборудование и т.п.
_________________
Той, хто хоче, робить більше, ніж той, хто може. (Г.Марі)
Завжди пам'ятайте одне просте правило: одягатись слід для тієї роботи, яку ви хочете мати, а не для тієї, яку маєте. (Д.Трамп)
Helga- Admin
- К-ть повідомлень : 128
Дата регистрации : 07.10.2011
Звідки : КДАВТ
Схожі теми
» Юридичний факультет
» Факультет Економіки транспорту
» Спеціальність "Судноводіння"
» Спеціальність "Судноводіння"
» Заочна форма навчання факультету Судноводіння
» Факультет Економіки транспорту
» Спеціальність "Судноводіння"
» Спеціальність "Судноводіння"
» Заочна форма навчання факультету Судноводіння
Сторінка 1 з 1
Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
|
|